EVEN VOORSTELLEN

IMG_1386

Mijn naam is Najat el Hani, oprichtster van Project- en Adviesbureau Kasbah Neuf.

Als cultureel antropoloog, docent en sociaal ondernemer adviseer ik organisaties en onderwijsinstellingen bij interculturalisering en competentieontwikkeling van informeel onderwijs. Ik ontwikkel sociaal-culturele projecten en trainingen op deze gebieden en voer deze succesvol uit. Vanuit mijn brede ervaring in het jeugd maatschappelijk werk richt ik mijn producties in het bijzonder op het activeren van jeugd middels kunst & cultuur voor actief burgerschap en dialoog.

In het kader van informeel leren en interculturele uitwisselingen organiseer ik een breed scala aan thema reizen naar verschillende steden in Marokko en ontwikkel hierbij diverse programma’s op aanvraag.

Neem voor meer informatie over mijn professionele profiel en werkervaring een kijkje op mijn persoonlijke LinkedIn pagina. Of Email mij vrijblijvend voor aanvullende vragen.

 

 

 

 

